“Το ατίθασο Ρομπότ”
Την Παρασκευή το σχολείο μας παρακολούθησε την ταινία “Το ατίθασο Ρομπότ” !!! Οι μαθητές και οι μαθήτριες μας είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν μια ταινία που τους έφερε κοντά στην αποδοχή του διαφορετικού, στο πώς σέβομαι τα πλάσματα γύρω μου, …




