“Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ”
Το Κέντρο Πρόληψης Π.Ε. Ρεθύμνου υλοποίησε το πρόγραμμα «Η μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο», στους μαθητές και τις μαθήτριες της Στ’ τάξης του σχολείου μας, την Παρασκευή 22/05/2026. Το πρόγραμμα, που υλοποιήθηκε με βιωματικό τρόπο από στελέχη του Κέντρου…






